Néhány hete nézegettem már a gépem alján található apró kis kiálló csavart. Tudtam, hogy előbb-utóbb ki fog esni onnan, de valahogy úgy voltam vele, hogy ha elhatározom magam, örökké bent tudom tartani az akaratommal. Jedi business. 

A héten aztán kiderült, hogy ilyesmire mégsem terjed ki a hatalmam, amikor ugyanis előhúztam a hasával felém forduló gépet a táskámból, észrevettem, hogy az izgalmak epicentrumában már csak egy luk van.

Átfutott rajtam, hogy nincs a a világon még egy olyan csavar, mint ami a MacBook Prót tartja össze, azt közvetlenül Kaliforniából kell majd megrendelni negyvenezer forintos egységáron, aztán előkaptam a töltőt és megpróbáltam rádugni a gépre.

Nem sikerült. Többszöri próbálkozás után megnéztem a csatlakozót, és a következő látvány fogadott:

Na ez a jedi business.