Ha Parajd, akkor sóbánya. Utazónk ezúttal Székelyföldre, pontosabban az alá utazott 80 méterrel Krajo zsebében, az egykori gigantikus sókitermelő barlangba, ahol játszótér, kápolna és talponálló várja a vándort. Na és persze olyan tiszta levegő, mint nagyjából sehol a világon (legfeljebb más sóbányákban).

Utazó rovatunk ezúttal 80m-rel a (székely)föld alól a Parajdi sóbánya kápolnájából jelentkezik, ahol - mint az a kép bal alsó részén is jól látható - a kivételes gyógyító klíma mellett csaknem full mobil és wifi térerő és is várja az idelátogatókat. Itt is igaz tehát az ősi kínai szólás: Csak egészség legyen és térerő.

Én is jártam arra néhány éve, és noha igazán jól éreztem magam odalent, furcsamód elkezdett remegni a lábam, és egészen addig folytatta, amíg álló helyzetben voltam. Sandítgattam a büfé felé, de nem voltam benne biztos, hogy a feles javít a dolgon, vagy esetleg ront. Így hát ültem az idő legnagyobb részében. Valakinek van ötlete, ez mitől volt?