Az Apple és az EU megállapodásának köszönhetően vége annak a gyakorlatnak, hogy az Apple által gyártott telefont csak a mobilszolgáltató szervizelheti. Ez továbbra is így van a hazai szolgáltatónál vásárolt készülékek esetében, de a külföldön vásárolt telefonok garanciáját itthon is egyszerűen érvényesíthetjük végre.

Ezentúl az iStyle és a StarKing foglalkozik a dologgal, vagyis ők kapták meg a crossborder iPhone szervizelés jogát.

Az iStyle-tól így nyilatkoztak:

Az Apple nyár közepén kezdte el szervezni a logisztikai hátteret, és végül nemrég kezdhettük el a munkát. A logisztika minimálisan különbözik a Macek és iPodok kapcsán megismerttől, de ugyanazt a rendszert használjuk. Természetesen a szigorú szabályok törésre, beázásra stb. ugyanúgy érvényesek, és ezekről jócskán kaptak okosítást a technikusok.

Az iPhone-al ellentétben az iPad az értékesítés kezdete óta világgaranciális, de csak azokban az országokban kezdeményezhető javítás, ahol már megkezdődött a hivatalos értékesítés, így nálunk egyenlőre ez nem javítható.

Ha tehát Magyarországon kívül végfelhasználónak értékesített készüléked van, vagy az Apple.com-on illetve annak valamely lokalizált aloldalán vásároltál iPhone-t, kibővültek a lehetőségeid.