A webkettes cég közzétette legújabb statisztikáit, amikből kiderült, hogy júniusban 47 vállalat költött el egymillió dollárnál többet az AdWordsön, és 71 vállalat állapodott meg félmillió és egymillió dollár között.

Az Apple pont a határon mozgott, a kaliforniai cégnek alig valamivel kevesebb, mint egymillió dollárt ért meg az, hogy mindenféle szavakra találattá válljon.

Az Apple nagy mázlija egyébként az, hogy akkor is sokat reklámozzák a cuccait, ha történetesen egy fillért sem költ hirdetésre. Június legnagyobb Krőzusa ugyanis az AT&T volt, ami 8 millió dolcsit költött főleg az iPhone 4 bevezetésére. Így meg könnyen marad egymillió alatt Steve Jobs.

A Google egyre nagyobb szeletet szakít ki magának a reklámpiacból, de azért nem árt tisztában lenni az arányokkal: a már említett mobilszolgáltató például 2,8 MILLIÁRD dollárt költött hirdetésekre 2009-ben aminek kevesebb, mint háromszázad része a rekord magas júniusi AdWords-költés.