Imádom a MacBook Pro tápcsatlakozóját, hiszen sokkal könnyebb bedugni és kihúzni, mint egy hagyományos laptopét. A mágneses felület beszippantja a fejet, és meg is tartja, amíg oldalirányú erőhatás nem éri: ha például megrántom a kábelt, nem esik le a laptop az asztalról, a helyzetet megoldja a MagSafe.

Most azonban megismertem az alkonyzónát is. Először csak annyi tűnt fel, hogy mintha nem jól csatlakozna a zsinór a géphez. Megigazgattam, de a helyzet nem javult, igaz, nem is romlott. Erről beszélek:

Kihúztam a csatlakozót, hogy megnézzem, mi a gond, és a következőt találtam:

 

Igen, egy apró fémdarabot, vagy mágnest. Ott van bent. Beragadt. Bemágneseződött, és nem esik ki onnan. További problémát jelent, hogy semmi jelét nem mutatja a távozási szándéknak. Próbáltam tollal, kisebb tárgyakkal kiszedni, de képtelenség.

NEM MOZDUL bazmeg.

Először arra gondoltam, hogy egy csipesz valószínűleg segítene, de olyanom nincs. Azt hittem, estig el vagyok átkozva, hogy csak Dóra segíthet. Aztán felkerestem a közelemben található nőket, de egyiknél sem volt meg a szükséges szerszám.

Végül a McGyver-módszerrel lettem úrrá a problémán, és egy széthajtogatott gemkapcsot csipeszként használva távolítottam el a detonátort az atombombából.

 

Azóta helyre állt a világ rendje.