Visszatértem, ezt most nem fenyegetőzésből mondom, de nyolc nap Kína és hét nap Toszkána után végre én is írok postokat a blogra, majd összefoglalom az élményeimet is valamilyen formában, de most koncentráljunk a tényekre: a Facebook nagyon népszerű a mobilokon. Legalábbis a Nielsen felmérése szerint az okostelefon-tulajok 39 százaléka használja az online alkalmazást, a Blackberry-júzereknél ez az arány 51, az androidosoknál 50, az iphone-osoknál 58 százalékos.

Az összes többi program hasonló népszerűséggel bír a platformokon: ott van mindegyik nagy OS listáján a Google Maps, a Weather Channel, a Pandora, egyetlen jelentősebb eltérést láthatunk csak az iparági átlagtól, és ez az iPod/iTunes. Jól látható, hogy miközben a vásárlók kitörő lelkesedéssel használják az Apple zenelejátszóját, addig a konkurenciánál ennek a megfelelőjét nyomokban sem észlelhetjük.

Szóval ha látunk egy embert, ahogy egy telefont markolva a kezébe nyomja a Pitbull Terriert az Erzsébet körúton, az jó eséllyel iPhone-felhasználó lesz, az androidos meg az, aki irigykedve nézi őt a partvonalról.