Rendhagyó reggelizős post következik, ugyanis egy darab reggeli sincs benne. Sokan ugyanis lemaradnak a nap első étkezéséről - köztük sokszor én is, bevallom -, és valahogy elvánszorognak a déli harangszóig, hogy aztán igazán jó dolgokkal tömjék a majmot. Pisti egyébként enm ilyen, viszont szereti a gulyást.

Igaz, hogy nem reggeli, de Apple, és a téma is hasonló. Szombaton késő délután egy kellemes airsoft után estebédelve vártam egy facebookos választ, és közben gondoltam, megnézem az üzenőfalat. Ekkor felbukkant bennem az az érzés, amit az első ilyen postban olvashattunk, az a bizonyos gondtalan állapot. Ezek után gondoltam lefotózom eme állapotot, és beküldöm nékten hátha elnyeri tetszéseteket.

Pisti, nekem nagyon tetzik ez a leves. Ebben a dög melegben egyébként is minden csepp folyadékra szükség van. Azt hiszem, én is tolok ma valami hasonlót.