Utazónk már egy éve és négy hónapja folyamatosan úton van, ennyi idő alatt több helyen fordult meg, mint amennyire én egyáltalán vágyom. Ezúttal Csacso küldött nekünk egy képet, amin jól látható, hogy a kis ribanc egyáltalán nem szégyelli a pofáját, sőt. Szerintem még vigyorog is.

Munkám során Svájcban jártam egy kollégámmal, ahol a hétvégi szabadidőt egy kis országjárással töltöttük. Meglepett a svájci nyárban a közel 30 fok, így felfrissülésként választásunk Niesenre esett, mely 2362 méteres magasságával nagyszerű fotótémákat nyújtott a kivételesen kristálytiszta időben.

A táj annyira szép, hogy Google Earth-ön is megnéztem magamnak a helyet.

És tényleg beszarás, de összességében arra jutottam, hogy ha a Google egy kicsit még fejleszti ezt a szolgáltatást, már kis sem kell kelnem a fotelemből, hogy bejárjam a világot.

Vannak, akik ez utóbbit komolyan is gondolják.