Szuperaktuális Utazó iPhone-résszel jelentkezünk, a témát sehol sem lehet kikerülni, újra eltelt négy év, mentünk ikszelni. Az Appleblog persze a saját módján dolgozza fel a témát, azt a momentumot megörökítve, ahogy a későn kelők kénytelenek voltak utcahosszt sorban állni két ikszért (esetleg alternatív, nemi szerveket ábrázoló voksolásért). Gyorkop örökítette meg élményeit.

Gondoltam megosztom veletek az érzést, hogy milyen volt április 11-én 18:10-től 23:40-ig állni a sorban azért, hogy leadhassuk a voksunkat. Nem baj, mert legalább egy remek alkalom kínálkozott ahhoz, hogy sok idegen ember megismerje egymást, és egy kellemeset beszélgessen.

A héten jártam a körzeti orvosnál (néha én is beismerem, hipochonder vagyok), aki az előttem besétáló bácsikával fél óráig politizált, csapkodták az asztalt, nekem meg kezdtek kitágulni az orrcimpáim. Aztán nagy nehezen bejutok, hát mi az első kérdés? Természetesen ez: mit szól a választásokhoz? Mondtam neki, hogy harminchétkettő.