Stoto küldött nekem egy képet, amiből indítunk egy vadivadiúj sorozatot. A képeket az Utazó iPhone-hoz hasonlóan ti külditek be, amiket rendszeres időközönként kirakok a blogra.

Biztos vagyok benne, hogy közületek a legtöbben - hozzám hasonlóan - úgy kezditek a reggelt, hogy átnézitek a híreket, kedvenc oldalaitokat, blogjaitokat. Azt is el tudom képzelni, hogy - hozzám hasonlóan - ekkor tömitek magatokba azt a pár falatot, amivel kihúzzátok a déli zabálásig.

Ez a pillanat még nyugodt, nincs benne feszültség, csak tömjük a majmot, és a kedvenc Macünket, iPhone-unkat, iPodunkat vagy iPadünket nézzük, mi történt addig, amíg mi édesdeden aludtunk.

Stoto reggele így fest:

Ma reggeli közben Google Readerben (iPhone-on) olvastam a kedvenc blogomat, enyhén másnapos tünetekkel küszködve a tegnapi hosszúra nyúlt buli után. Valaki ennek ellenére merészelte interruptolni az eat(breakfast); processzem. Amint visszaértem, hogy folytassam, az alábbi látvány fogadott. Úgy éreztem ezt meg kell osztanom veletek.

Valójában pedig a hozzám nőtt MacBookomon szoktam olvasni, de reggeli közben GReader feed olvasgatás iPhone-on egy bevett szokás.

Ide küldjetek képeket.