Egy újabb magyar fejlesztésű alkalmazás kúszik felfelé az amerikai AppStore toplistáján, a Pearl Fisher Games saját fejlesztésű appjai közül kettővel (Blyx és Memory+) is bekerültek a Games/Educational Top 25-jébe.

Ez ugyan csak egy alkategória, a Games kategória legfelső bugyrait a játékipar óriásai szállták meg, de ez is nagyon szép teljesítmény a legnagyobb forgalmat generáló üzletben. A kategóriák így aránylanak egymáshoz:



 

Lássuk, mennyi letöltés és mennyi marketing ráfordítás kellett ehhez a helyhez, Pálinkás Ferenc cégvezető válaszol.

Mind a kettő kétszáz eladás per nap körül teljesített ebben az időszakban. Volt olyan nap, amikor a Blyx-ből adtunk el többet, mégsem került a Meromy+ elé, ami valószínűleg az előző időszak értékesítési eredményeinek tudható be. Az is fontos, hogy mindezt hétköznapokon értük el, amikor elvileg kisebb a forgalom, viszont pörgött még a 10 milliárdos kampány.
 
Azóta a Blyx áll egy kicsit jobban, és az látszik, hogy 125-150 eladással lehet a Top 25-ön belül maradni az Educational kategóriában. Ugyanez az eredmény a Kids-ben 45-54., a Puzzle-ben a 65-68. helyhez elég. A Blyx-et időközben beválasztották a US Store New and Noteworthy-be is, ami ugyancsak megnöveli a letöltésszámot.

Hogy mennyit költünk reklámokra? Most nagyjából 2500-3000 dollár körül járunk, és még kísérletezünk tovább, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb módszert. Vannak saját ötleteink is a promócióval kapcsolatban, amik kipróbálásra várnak. Az biztosnak látszik, hogy eredményesnek lenni akár egy jó termékkel, a kivételesen szerencsés esteket leszámítva, csak hatékony promócióval lehet, ami meglehetősen költséges dolog.