Egyrészt fiatalabbak. Ez már önmagában nagyobb átlagos aktivitást feltételez, az iPod touch-felhasználók 78 százaléka 25 év alatti, ez a korosztály az iPhone-osok között 25 százalék, hasonló az arány az Androidot és a WebOS-t használók között.

Az AdMob legutóbbi felmérése szerint ráadásul egy átlagos iPod touch-felhasználó havi 12 alkalmazást tölt le. Ez 37 százalékkal több, mint amennyit egy iPhone-os vagy egy Androidos vásárló megenged magának.

Persze az appok általában ingyenesek, az iPhone-t használó még a kisebb aktivitással együtt is több fizetős progit rántanak le az AppStore-ból.

Kiderült az is, hogy az iPhone-osok inkább vennének iPod touch-ot a következő fél évben, mint iPadot, amit nem nagyon értek, de rendben van. Volt lehetőség azt is választani, hogy semmit, az logikusabb lenne. Az iPod touch-ra egyébként mindhárom csoportból nagyobb volt az érdeklődés, mint a március végére várható, korlátozott példányszámú iPadből.

Még egy érdekesség: a nők aránya az Apple készülékeit használók között magasabb, mint a konkurens cégek vásárlói között.

A felmérés 963 válaszadóval készült. Ebből 45 WebOS-t használó volt, szóval ezeket az eredményekkel kezeljük fenntartással.