Eddig főleg abból állt a társaság kommunikációja, hogy a számos helyről beeső hibajelenségek ellenére a sikerről értekezett: óriási érdeklődésről, hatalmas sikerről beszélt az Apple és hallgatott a kijelzőt érintő problémákról: a vibrálásról, a színproblémákról, a sárgás foltokról.
Most viszont változott a kaliforniai cég hozzáállása a hibához, és a következő közleménnyel lepett meg minket:
"Ismerjük a vibráló kijelzővel és a sárga elszíneződéssel kapcsolatos problémát. Akiknél felbukkannak ezek a jelenségek, érdeklődjenek a továbbiakban az AppleCare-nél".
Tök jó lenne, ha egy évszaknyi bénázás után végre sikerülne megoldást találni az egyik zászlóshajó problémájára, mert kezd tényleg egyre kínosabb lenni ez az egész.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.