Korábban (két éve) írtunk már posztot a legrendetlenebb Maces íróasztalokról, most meg készítettem egyet a legrendesebbekről is. A Hongkiat.com hirdetett egy versenyt az 50 legjobb íróasztalt keresve, Maces-pécés, mindegy, persze általában a Macesek vitték a prímet.

A képek után Csabával mi is lefotóztunk, hol dolgozunk éppen, mintegy ellenpéldaként. A kommentekben pedig ti is csatolhattok szörnyű linkeket nekünk elrettentésként.

A default-megszállott

Kell ez a szék

Kávékiöntős-lefolyós

A legjobb background

Na, én ezt a pécémmel akartam 14 évesen megcsinálni

A Macesek nagy részének, úgy tűnik, Logitech Z4-es hangfala van

Kihúzható keyboard

Íme az én asztalom.

Látható, hogy én is Z4-essel nyomatom a fülembe a kontentot, fáradtság esetén pedig az Ektorp-MacBook páros áll az igényeim kielégítésének rendelkezése céljából. A feledékenység ellen postitet használok, az unalom ellen meg Woody Allent.

Itt pedig Csaba dolgozott még néhány órája, de mivel ő korán kel, ilyenkor már Budapest közlekedésével ismerkedik bőszen. Láthatjuk, hogy a MacBook Pro mögött kevés sikerrel próbál megbújni egy Windows-párti monitor, és az asztalon csak a túléléshez nélkülözhetetlen Fanta és Labello található. Bevallom, nagyobb kupira számítottam.

Atinak köszi a linket.