Megjött a tesztkészülék, gyorsan toltam egy böngészőtesztet wifivel, a küzdelem persze eleve egyenlőtlen volt: a Google telefonja sokkal újabb, mint az iPhone 3G, a wifije ennek megfelelően fejlettebb, arra viszont alkalmas a videó, hogy lássuk, mennyit fejlődött másfél év alatt a világ. Az iPhone 3GS egyébként körülbelül arra képes, mint a Nexus, az én szépségem azonban már csak távolról figyeli az eseményeket.

EZZEL EGYÜTT PERSZE SOKKAL JOBB!!!

Hancu, Balage és Dávid részvételével íme a teszt:

Update: kipróbáltam pár alapdolgot a mobilon. A kijelzője gyönyörű, szebb, mint az iPhone-é, a menük és az almenük átláthatók, a gombok szerintem többnyire hasznosak. A hangfelismerés angolul működik, magyarul viszont a PINA-szó rendületlen üvöltésére New Yorkot és a "The Knot"-ot hozta be, a FÜTYI-re meg a Wiki-t. Talán azért, hogy érdeklődjünk a közösségi lexikonon.

A sebességgel viszont nem voltam megelégedve, a menüs görgetés sem volt valami folyamatos animációtól függetlenül, az ujjmozgás utáni századmásodpercnyi kihagyástól folyton úgy éreztem, mintha erősebben kéne nyomnom a panelt.

Ennél is rosszabb, hogy az Appleblogot és az Indexet is hibásan jelenítette meg a készülék: a képek kitöltötték a teljes képernyőt, a szöveghasábokat viszont feleekkorára vágta. És ami a legjobban zavart: ha a szövegre böktem kétszer, a részlet kinagyítása közben minden alkalommal tisztán érezhetően szaggatott a készülék, ami még a négyszer lassabb hardverrel szerelt iPhone 3G-nél sem elfogadható. Részletesebb teszt hamarosan Balage tollából az Indexen. 

Share