Megosztom veletek Csaba chates kiborulását, amiből kiderül, mi történik akkor, amikor egy Mac nem azt teszi, amit kéne neki. A megoldást persze sikerült azóta megtalálni, de hát minden kezdet nehéz:

kibaszott életbe
elmondom, mi volt
letorrenteztem bowie-t, mert nincs itunes, .flac-ben jött le
ezt ugye nem játssza le az itunes, mert nem
letöltöttem egy plugint, amivel lejátssza
be akartam tenni ezt a library/components-be, de nem volt ilyen
létrehoztam egyet
de nem tudtam, mert az oprendszer kiírta, már van ilyen
nem volt (de igen!)
beírtam valamit terminalba, hogy lássam a rejtett fájlokat
finder újraindítva
nem segített
letöltöttem egy programot, amivel láthatóvá teszem a könyvtárszerkezetet
megkerestem a components-foldert
beledobtam a plugint
újrainítottam az itunes-t
semmi
letöltöttem hát egy .flac-konvertáló programot
elindítottam volna, a file-ra bökve azonban az új fluke-nevű program helyett a régi switch-nevű jött be, aminek már lejárt a trial-verziója
átírtam Get infóban, hogy mindig a fluke-kal nyissa meg a flac-et
rákattintok, megint switch
újra beállítom, megint switch
törlöm a switchet, ürítem a kukát
fájlra kattintok
bejön a perian, ami megnyitja és lejátssza a quicktime-be
ba
fájl, open with, fluke
kérdés: akarom, hogy a file itunesban legyen?
igen
lefut egy terminal-ablak, kiírja, hogy done
DE BAZMEG NINCS AZ ITUNES-BAN
NINCS OTT!
3:25 NIIIIIINCS!

 

 

 

Share