Eddig is sejtettük, de az Appleinsider cikkének hála most már biztosan tudhatjuk, hogy maga az anyahajó áll az időnként felbukkanó pletykák mögött. Ezt John Martellaro, a vállalat korábbi marketingmenedzsere mondta el a lapnak.

A szakember szerint pontos koreográfiája van a szivárogtatásnak: a kiválasztott Apple-alkalmazottnak egy megbízható újságírót kell felhívnia, hogy átadja a szükséges információt. Lehet szó személyes találkozóról is, email, levél, bármi, ami nyomot hagy azonban kizárt, éppen ezért utólag mindig lehet félreértésre hivatkozni. A beszélgetés végén az Apple alkalmazottja egyértelmű jelzést tesz arra, hogy a cég szívesen látná viszont az információt a lapokban.

Az újságok lehozzák a hírt, az Apple meg figyel. Számtalan oka lehet a szivárogtatásnak, előfordul, hogy a vásárlók reakcióira kíváncsiak, hogy a partnert akarják sarokba szorítani, előfordul azonban, hogy csak egy versenytársra akarják hozni a frászt, többnyire sikerrel.

Martellaro szerint a Wall Street Journalban hétfőn megjelent hír megfelel az Apple szivárogtatási előírásainak, úgyhogy jó esély van a Tablet január végi bemutatójára és márciusi premierjére.
 

Share