almalé és kungfu Rólunk

Hétfői Apple-csaj: Tyra

Na, múltheti Applecsajunk, a kankutya Bridges után egy igazi modellel vágok vissza, méghozzá az egyik legismertebbel, Tyra Banks-szel. Emlékszem, valamivel több mint egy évtizeddel ezelőtt láttam először a Sport Illustrated címlapján, akkor még azt hittem, ő csak nekem van a világon: hogy más észre sem veszi majd finom vonásait, az akkori szupersztárnál, Naomi Campbellnél sokkal kedvesebb arcát.

Aztán rövid idő alatt az egyik legismertebb modell lett a világon, így aztán megszakadt különleges kapcsolatunk, de még máig emlékszem a képre, pedig nem vagyok egy nagy képnézegető.

Ami miatt mai csajunk Tyra lett, az mégsem egy évtizedes sztori, hanem hogy Apple-termékeket használ. Méghozzá nem is iPodot, vagy iPhone-t, hanem egy spéci MacBook Airt. Örvendezzünk neki együtt.



Hirdessen Pakliban!

Történelmi jelentőségű nap a mai: az Appleblog Magyarországon elsőként összefog két másik ismert bloggal, az Addict-tal és a Plastikkal, hogy közösen értékesítve reklámfelületeinket még magasabb színvonalon üzemelhessünk tovább.

Eredeti hirdetési modellünk beváltotta a hozzá fűzött reményeket: számos jelentkező akadt, nagyrészt az egész meghirdetett időszakra sikerült értékesítenünk a felületünket, ami mindeniknek a hasznára vált: a hirdetőknek, mert biztosak lehettek abban, hogy reklámjuk jó helyre került, és az olvasóknak is, mert a pénzért dolgozó blogger lelkesebb blogger. A modell bevezetése óta Ádámmal kétszeres lendülettel írjuk a híreket, és számolunk be nektek a legújabb fejlesztésekről, most azonban eljött az ideje annak, hogy tovább lépjünk, és egyetlen zászló alatt felsorakozva meneteljünk tovább az úton.

A Pakli ötlete valahol az Appleblog, az Addict blog és a Plastik közti légüres térben fogalmazódott meg, mi csak kirántottuk onnan nagy kompetenciával. Lényege egy olyan hirdetési modell, aminek hála a hirdető széles olvasóközönséget ér el kedvezményes árakon. A három blog együtt heti 72 ezer oldalletöltést generál, de mindegyik kincs, drágakő, rubint: az elhelyezett reklámok nem terméketlen talajra szórt magok, mert az olvasóközönség jól körülhatárolható, tehetős, a divatos termékek iránt élénken érdeklődő fiatalokból áll.

Ennek ellenére áraink nemcsak a piaci árnál alacsonyabbak, de a blogokon külön-külön megrendelt hirdetési ajánlatnál is kedvezőbb feltételeket kínálunk, mondhatni már-már esztelenül kedvező árakon.

A zászlót a magasba emeltük, közösen menetelünk tovább. Amennyiben kíváncsi Magyarországon egyedülálló konstrukciónkra, kattintson ide a részletekért, és ismerje meg a kedvező árú, nagy hatékonyságú hirdetések világát! Kerüljön Pakliba!



Gyerekpornót találtak az ügyfél gépén az Apple szerelői

Bizony, így jár, aki az Apple Genius Barjának munkatársaira bízza a gépét: megkukkanthatják a házipornós felvételeket, megkeresik a rejtett könyvtárat, passzióból átnézik és jóízűt röhögnek.

Persze van olyan is, mikor az ügyfél van olyan hülye, hogy a szerelők orra alá dugja a képeket, amik birtoklása egyébként törvénybe ütközik. Raymond Miller a Stamford Town Center-i Apple Store-ba vitte be a G5-ös iMacjét, javításra. Probléma volt a képek megjelenítésével, ezért a Genius Barhoz fordult, vagyis megkereste az üzlet jól felkészített szakértőit.

Raymond pedofil, de ez nem látszott rajta (na jó, egy kicsit talán mégis).

A Genius Bar alkalmazottjai megnézték a gépet, nekik nem volt gond megnyitni a képfájlokat. 10-13 éves gyermekekről készült erotikus felvételeket találtak. A műhelyből már hívták is a rendőrséget, miközben Raymond türelmesen várakozott kint. Számára a meglepetés hátulról érkezett. Letartóztatták, minimum öt év vár rá.




süti beállítások módosítása