Két sikertörténetről is beszámoltak az utóbbi napokban különböző oldalak, az egyik a TapTap Revenge alkotóinak szárnyalása, a másik a legújabb dugós botrány következményeit ecseteli.

A Guitar Herós őrületet meglovagoló Tapulous programozóihoz ugyanis havi egymillió dollár folyik be. Csak a Tap Tap Revenge 3-at 20 millióan töltötték le, és akkor még hol van a Lady Gagás, Metallicás, Coldplayes rajongói különkiadások eladási adatai.

Az alapítók maguk sem hiszik el, meddig jutottak, persze a befektetők is nyomják a pénzt a vállalkozásba, ők is szeletet akarnak a sikerből.

A másik meglepetés a Tiger Woods PGA Tour nevű program az EA-tól, aminek eladása egy hosszan tartó, áremelés miatti mélyrepülés után ismét emelkedni kezdett. Nem volt reklámhadjárat vagy árcsökkentés, csak éppen kiderült ugye, hogy Woods más fagyijába is belenyalt a feleségén kívül, aki stílszerűen egy golfütővel akarta szétverni drága ura fejét, aki ettől úgy megijedt, hogy nekiment egy fának.

Ez a sztori elég volt ahhoz, hogy a Tiger Woods névre napi átlag háromszor kattintó átlagemberek úgy érezzék, jó vásár lehet a 4 eurós alkalmazás megszerzése is. Hátha kiadnak valami szaftos kis update-et, hogy három eagle meg két birdie után meg lehet kergetni a labdaszedő kislányokat vagy ilyesmi.