Miután a Fortune megválasztotta Steve Jobsot az évtized vezetőjének, az AdWeek Best of the 2000s versenyében is tekintélyes mennyiségű díjat zsebelt be a cupertinói vállalat.
Először is az Apple lett az évtized brandje, Steve Jobs pedig az évtized stratégája. Az évtized terméke az iPod lett 220 millió eladott példányszámmal, kulturális jelentőségét a lap a walkmanével vetette össze.
A Get a Mac reklámokat választották az évtized reklámjainak, a legjobb out-of-home kampánynak pedig a Silhouettes-et választották.
Én is díjakat osztottam itthon, az évtized uborkaszeletelője például nálam van, és nemsokára nekiállok az évtized reggelijének, a csokis csavart rongyoskiflinek. Az évtized nyuszis papucsa díj Ancsánál van, én pedig az évtized kanapéján, egy Ektorpon ülök. Remélem az évtized hóvihara nem mára várható, ugyanis délután el kell mennem itthonról.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.