Meglepődtem, amikor Angelday korábban arról beszélt a blogján, hogy a modern kor embere nem MacBookkal, hanem iPhone-nal megy vécére. Egyik ámulatból estem a másikba, amikor mások is megerősítették a kütyükkel trónolás alternatíváját. Úgy tűnik, csak én maradtam le.

Erről árulkodik ez az eBayen feltűnt figyelmeztető tábla is, amiben az iPhone vécébe jutásának káros következményeire figyelmeztet. A készítő felesége ugyanis már a második iPhone-ját ejtette bele a dolgoktól való végső megszabadulás tölcsérébe, ezért a férfi elkészítette ezt:

A hosszú távú megbízhatóságról nem esett szó, de állítólag hetekig egyetlen telefon sem követte a másik kettőt.

Nekem a vécén egyetlen olvasmányom egy 2006-os banki ajánlatról szóló hírlevél, amiben hátizsákon adhatnak (a kötelező feltételes mód) az újonnan belépő tagoknak, és Biatorbágyon a világ legjobb lakásait kínálják a semmi közepén. De lehet, hogy egyszer én is belevágok ebbe az újszerű és izgalmas iPhone-életstílusba, hiszen oly sokféle módon élhetjük az életünket.