Pontos számokat nem tudok azzal kapcsolatban, mennyire hatékony az Apple-cenzúra, hány alkalmazást dobnak vissza naponta, de a jelenség mindennapos voltát mi sem jelzi jobban, mint hogy a visszautasítás rövidítéssé lett.

ARM. Apple Rejected Me.

Ilyen címmel nyílt egy fórum, ahol mindenki kisírhatja, kitweetelheti, kifacebookozhatja magából a bánatát, hogy a csúnya Apple miért, hogyan és milyen aljas szándékkal dobta vissza a dédelgetett alkalmazását.

Az oldalt ellepték a hihetőbbnél hihetőbb, tanulságos esetek, csak néhányat a jobbak közül:

I made an app that helps you insult Chuck Norris…unfortunately during the test runs, a reviewer was murdered…by Chuck Norris. ARM (Készítettem egy programot, ami Chuck Norrist inzultálja. A teszt alatt sajnos meghalt a tesztelő…Chuck volt az.)

I made an app that has a picture of a penis and a picture of an iPhone. Guess which one Apple used as their excuse for removal? ARM (Készítettem egy programot, ami egy pénisz és egy iPhone képét mutatta. Szerintetek melyik miatt utasított el az Apple?)

I made an app which gave a choice to user to call up Steve Jobs or Phil Schiller, and robot saying Fuck You! ARM (Készítettem egy programot, ami felhívja Phil Shillert és Steve Jobsot, a géphang pedig bemondja, hogy basszátok meg! Visszautasítottak)

I made an app that froze the touch screen whenever you activated safari. they said it was “duplicating functionality” ARM (Készítettem egy programot, amitől lefagy a képernyő, amikor megnyitom a Safarit, azt mondták, ez a funkció már megvan, duplázni nem lehet)

I made an Apple Rejected Me app. ARM. (Készítettem egy Apple Rejected Me programot. Apple Rejected Me)

I made an app that allows you to kill people over the internet. ARM (Készítettem egy programot, amivel embereket ölhetsz az interneten keresztül. Elutasítottak.)