Az eheti epizód több szempontból is különleges: először is nem Ádám írja, márpedig szerintem először fordul elő ilyesmi. Ráadásul oka van annak, hogy most tőlem kapjátok az Utazó iPhone-t: én készítettem ugyanis a képet.

Pontosabban én voltam a gazdatest, aki elhurcolta az elmúlt évben a világot már többször bejárt készüléket Thaiföldre, hogy ott napozzon, kiránduljon, pózoljon, tudjátok, csajoskodjon.

Most, hogy az egyik utazásán az Appleblog szerzőjeként részt vehettem, rájöttem, hogy hisztis egy dög ez az Utazó iPhone, aki megköveteli a kellő figyelmet, valamint pihenőidőt, különben belassul, lefagy, végső esetben még újra is indul.

Pha Nga bay-ben viszont nagyon jól érezte magát. A mangroveerdőkkel határolt sziklás öbölben forgatták annak idején Az Aranypisztolyos férfi című James Bond-epizódot, ha jól emlékszem, a képen is látható sziklából jött elő valami lézerizé, ami simán elpusztította volna a világot, ha Roger Moore nem mond gyorsan valami vicceset.

Pha Nga bay egyébként a phuketi régió egyik legjobb célpontja, nekem legalábbis sokkal jobban tetszett, mint Karon beach, vagy Phi Phi, ami ugyan a Partban remekül nézett ki, a valóságban viszont az én ízlésemnek talán kissé túl sok volt ott a turista. A sziklák tövében azonban remekül éreztem magam, és az Utazó iPhone is maximumra pörgette térerejét örömében.