Komolyan azt hittem, hogy az Ocarina-nevű körtemuzsika-alkalmazás után már nem tud hova tovább fejlődni a világ, de ennek ma reggel vége szakadt, amikor megláttam a Blowert. A kétszáz forintos program egy porszívó-hangon zúgó ventilátor, ami az iPhone hangszóróját használva fújja el a dolgokat.

Igen.

Elfújja a dolgokat.

A videót megnézve őszintén szólva nem hittem el, hogy a Blower működik, úgyhogy 6 óra 54 perc magasságában letöltöttem, Dórától kértem egy teamécsest, meggyújtottam, és vártam, ahogy felsül. Nem sült fel.

Elfújta.

Most már legalább tudom, hogy a Blower tényleg működik, jelenleg, 7 óra 00 perckor csak abban vagyok bizonytalan, hogy mégis mi értelme van ennek a baromságnak. Gyanítom, hogy elég jól lehet csajozni vele, képzeljük csak el, ahogy este a diszkóban a fickó odalép a nőhöz, előkap egy gyertyát, aztán elfújja azt az iPhone-nal. A bugyi garantáltan lecsúszik. Megáll az ész.

Nem kell valakinek 150-ért?