Na elkezdődött, itt az ellencsapás: a Microsoft végre elkezdett dolgozni, és Windows 7 néven egészen használható operációs rendszert tett le az asztalra, amire az Apple válasza az itt látható két reklámfilm:

Korábban már írtam arról, hogy nem forgatni, hanem dolgozni kéne, mert a Mac OS X előnye már közel sem akkora, hogy ugyanazzal a lendülettel lehessen gúnyolódni a Windowson, mint korábban. A Tiger egyértelműen jobb volt, mint az XP, a Leopard, mint a Vista, a Snow Leopard viszont már nem ver rá mérföldeket a 7-esre: hogy pontosan mekkora is a különbség, arról nemsokára írok egy postot az Appleblogra.

Szerencsére a reklámok nem lettek olyan gúnyosok, mint amire számítottam, ezzel együtt sem a mostani a legerőteljesebb lépés az Apple részéről a már említett okokból.

Az egyik reklámban arra hívja fel a vásárlók figyelmét a kaliforniai cég, hogy a Microsoft már sok Windowsra mondta, hogy az megszabadít majd a korábbi verziókra jellemző hibáktól, ám ezek az ígéretek beváltatlanok maradtak. A másik meg arra ösztönzi a vásárlókat, hogy ha már úgyis váltanak, inkább Macintosht vegyenek, hiszen az almás gépekkel a legelégedettebbek a felhasználók.