A Úr 2009. esztendeje, október 10. napja.

Szombat.

Egy borgőzös este után hazafelé tartva egy angyalnak álcázott női démonnal találkoztam. Elnézést kérek a Tekintetes Úrtól a kifejezés miatt, de ez történt. Egy kapualjban állt, és csábító tekintettel nézett nyomorult fejemre, miközben a higanygőz lámpák félhomályában botorkáltam haza az ismeretlen környéken.

Hát te mit keresel erre, fiú, mondta, és megragadta a kabátomat. Bevont a ház kupola alakú előterébe, és a szemetes vedrek előtt így szólt. "Most olyat mutatok neked, amit még nem látott senki. Megmutatom a limitált példányszámú RED iPod shuffle-emet."

A szavak után megdermedtem. A nő lassan kigombolta a kabátját, szétnyitotta a ruhát, és ez a látvány tárult a szemem elé.

Elnézést a minőségért, gyér fényben, egy iPhone nevű ördögi szerkezettel készült.

Ezúton is tisztelettel megkérem Kegyelmességedet, hogy erről a szörnyű helyről áthelyezésemet mielőbb szorgalmazni igyekezzék, hogy ilyen kísértés többé ne kerülhessen utamba. Nem bánom akár Szibériát sem, de még egy démon, és eladom a lelkemet az ördögnek.

megj.: a képet én készítettem, Adrienn nem démon, ez pedig továbbra is az Appleblog