Vátesz vagyok, főleg, ha kiderül, hogy tényleg igazam volt: amikor pár napja bemutatták a Core i7-esek mobilverzióját, azt mondtam, hogy az nem a MacBook Prókban, inkább az iMacekben köszön majd vissza. A világsajtó akkor még csak annyit szellőztetett meg, hogy nemsokára jön az asztali gépek új generációja, ami vékonyabb és olcsóbb lesz a jelenleginél, de a 24-es modellbe én már akkor is a négymagos szörnyeteget képzeltem bele.

A legfrissebb hírek szerint nem alaptalanul: a francia MacForever arról írt, hogy a frissített gépek SD-kártya-olvasóval és négymagos csipekkel érkeznek, méghozzá pont a nemrégiben bemutatott Core i7-esekkel. Némiképp relativizálja a hír komolyságát, hogy a lap szerint a legnagyobb iMacbe meg Xeon processzorok kerülhetnek, amit viszont elég nagy baromságnak tartok: nem kell a Mac Pro ereje az iMacbe, ráadásul a hűtés sem lehetne megoldani a vékony házban.

Ugyanakkor egy másik pletyka is elkezdett terjedni, miszerint rövidesen a nyakunkba szakad a frissített MacBook. A részletekről SEMMIT sem árultak el a források, sem az időpontot, sem a frissítés mibenlétét nem tudtuk meg, szóval ezt a pletykát kezeljétek úgy, mintha le sem írtam volna.