Személy szerint én aztán egy percig sem hiányoltam a fizikai billentyűzetet az iPhone-ról: amikor először volt a kezemben, azt hittem, a virtuális gombokkal nehéz lesz használni a mobilt, aztán miután megvolt a sajátom, rájöttem, hogy remekül használható azok nélkül is. Vannak azonban, akik a mai napig fizikai billentyűzetet követelnek az iPhone-ra, nekik lehet megváltás a 30 dolláros iTwingle, a BlackBerry-stílusú gombsor, amit egyetlen mozdulattal lehet rögzíteni a telefonhoz.

Bár a képek alapján a kiegészítő leginkább úgy néz ki, mint apám Szokol-rádiójának szétpattintható bőrtokja, a gyártó szerint 30-40 százalékkal növelhető az írási sebesség és 70-80 százalékkal csökkenthető a félreütések száma. Nem hivatalos adatok szerint női tulajdonosoknál az iTwingle-nek hála 42,3 százalékkal nőhet az orgazmus közben átélt élmény.

Mondjuk az egy kicsit zavaró lehet, hogy a cucc a kijelző közel felét elfoglalja, meg szerintem eleve távol áll az iPhone-tól ez a fizikai billentyűs koncepció, de aki eddig ilyenre vágyott, annak már van végre választása.

A kiegészítő november 17-én mutatkozik be, köszönjük Henriknek a hírt.