Volt nekem egyszer egy félig bolgár származású cimborám. Sajnos ma már nem cimborám. Hogy ló volt-e az oka a vitának vagy asszony, a fene sem emlékszik. Lényeg, hogy tanultam tőle bolgár szavakat, elkapott az új és ismeretlen nyelv tanulásának izgalma. Kábé egy napig tartott.

Ilyeneket tanultam, mint wratata na kolata (az autó ablaka, ha jól emlékszem), dobre vecser (jó estét). Egy születésnapi partin később találkoztam egy bolgár nővel, akivel a fenti kifejezések segítségével egy komplett beszélgetést lefolytattam. Patakokban folyt a könnye, úgy röhögött.

Ez pedig az Utazó iPhone különkiadása, mivel mi is nyaralunk, a blogon is eggyel több a nyaralós tartalom, és mivel hála istennek rengeteg fotót küldtetek be, most az egyszer a szombati mellett bepakolok nektek még egy kis Bulgáriát. A képet s3m küldte be, így kommentálva az újnyelv szerint duplajó képet:

Burgas belvárosában tele minden iPhone készülékekkel, a mobilcégek és a magánboltok kirakatában is sokat láttam belőle, meg persze iPodból is. Úgy látszik, ott nagyon szerethetik az Apple termékeit. A kép a sétálóutcában készült.