Na kérem, túl vagyunk néhány szoftverfrissítésen, az iTunesról elmondtam már a magamét, de a héten megjelent ugye a Snow Leopard első update-je is. Én nagyon örültem, neki, mert (bár volt, aki a kommentelők közül nem hitte el), nem tudtam Mailben üzenetet küldeni, hiába volt minden rendben az SMTP-szerverbeállításokkal. Jelentem, a frissítés után ismét hallom a zúgó repülőhangot. Ezen örömteli hír mellett az a körülmény, hogy a 10.6.1-es update után az ikonjaim megint összevissza voltak, a leszarom kategóriába esnek.

Az iPhone OS 3.1 viszont nem mindenkinek csalt örömkönnyeket a szemébe. Itt most nemcsak azokra a jailbreakelőkre gondolok, akiknek azóta nem működik az unlock, hanem az Exchange felhasználókra, akik egyáltalán nem tudnak a frissítés óta levelezni. Pontosabban azokra az Exchange felhasználókra, akik első vagy második generációs iPhone-nal próbáltak meg levelezni, és a 3.0-ás iPhone OS óta játszi könnyedséggel használt szolgáltatás nem működött.

A telefonok ugyanis azt közölték a felhasználókkal a TUAW szerint, hogy nem támogatott a szerveroldali titkosítás ezeken a készülékeken. Hivatalosan ugyanis csak az iPhone 3GS tud megbirkózni az Exchange-es titkosítással, a korábbi készülékek nem. Az pedig, hogy eddig mégis tudták, sokak szerint egy bug volt, amit most hoztak helyre. Aki belefutott ilyenbe, két megoldást javasolnak: egy 3GS vásárlását, vagy a titkosítás kikapcsolását szerveroldalon.