Szerintem ez olyan szép szó, hogy be kellene kereteztetni. Regatta. A Police Zenyattà Mondatta című albuma jut eszembe, erről pedig a világ leghülyébb dalcíme, a De Do Do Do, De Da Da Da.

Hi Bernhard!

Na tessék, még el sem kezdtem a posztot, már eltértem a tárgytól. A lényeg, hogy Tamás az ausztriai Mondsee-n (illetve Mondsee-ben, attól függ) volt a főnökénél látogatóban, ahol lefényképezte a boss telefonját, és az mit ad isten, pont Utazónk volt.

Büszkén mutatta a fürdőhelyét. A kép készítése közben mondtam neki, hogy nektek készül, mondta hogy majd küldjek linket. Mondjuk ő rosszabb helyzetben volt, mert ellenben az én fényképezőgépemmel az iPhone nem vízálló. A tó vize egyébként elég meleg volt. A háttérben a Drachenwand (Sárkányszikla) látható. Mivel nem beszél magyarul írjátok ki neki légyszíves, hogy "Hi Bernhard!"

Hold-tó, Sárkányszikla, regatta, mi kell még. Mondjuk nekünk sok napsütés Horvátországban. Reméljük.