Ugye divat szidni az itthoni mobilszolgáltatókat, van is egy rakás okunk rá, de olyat még egyik sem művelt, mint az AT&T, amelyik videóüzenetben próbálta megmagyarázni, miért használhatatlan a hálózata.

Minket ez a probléma kevéssé érint, Amerikában viszont sokakat idegesít a nem megfelelő hívásminőség, de még inkább az alacsony sávszélesség meg a sokáig elérhetetlen mms és tetheting. Ezek a problémák mind a hálózat gyengeségéből fakadtak, amire az AT&T most frappáns választ adott: azért nincs jobb network, mert az kurva drága. Már eddig is sokat költöttek a fejlesztésekre, ezek után is dollármilliárdokat ölnek a projektbe, de hát sajnos egy rakás adótorony meg antenna kéne, közben meg túl sok a telefon, az adatforgalom is kibírhatatlan manapság, egyre drágább a körte, egy nyűg ez az egész.

Egyébként még hihetnénk is a cégnek, ha nem lenne egy rakás mobilszolgáltató a világon, amelyik a forgalmazás megkezdésének pillanatában engedélyezte volna az mms-t meg a tetheringet az iPhone-on. Szóval ez csak kifogás, amire a szolgáltató előfizetői nyilván nem kíváncsiak.

Ami miatt viszont a szánalmas magyarázkodás ellenére sem lesz teljesen visszataszító ez a spot, az a törekvés: a szolgáltató jelzi, hogy tudja, közutálatnak örvend, és dolgozik azon, hogy ez megváltozzon. Nem veszi semmibe előfizetőit, kommunikál velük, egy viszonylag magas rangú alkalmazott áll ki, és ígér változást.

Na ilyesmiből viszont több kéne itthonra is.