A ChangeWave felmérése szerint az amerikai 3GS-vásárlók 99 százaléka elégedett a választásával, ezekből 82 százalék a "nagyon elégedett" mellé tett pipát. 38 százalékuk nyilatkozta azt, hogy a telefon jobb, mint várta.
A telefonhoz köthető szolgáltatások hiányosságait tárgyaló válaszok között egyértelműen vezet az AT&T hálózatának gyengeségei (55 százalék), a válaszolók 41 százaléka említette meg a rövid akkuidőt, 8 százalékuk pedig arról panaszkodott, hogy a cégük IT-részlege nem támogatja a platformot.
A felmérést 200 felhasználó válaszai alapján készítették.
A két válaszadót, akiknek nem tetszett a telefon, természetesen már átnevelőtáborban idomítják.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.