Nem tudom, hallottatok-e a tegnapi M1-es dugóról: egy tartálykocsi felborult, a kiömlött veszélyes anyag miatt lezárták az autópályát mindkét irányban. Na kérem, én végigültem ezt egy autóbuszon. Budapest és Győr 125 kilométer távolságra van egymástól, ezt négy óra alatt sikerült teljesíteni, ez valamivel több, mint 30 kilométer per órás átlagsebesség.

A mai utazó iPhone-kép pontosan illik ahhoz a hangulathoz, amit tegnap a melegben ülve próbáltam magamra erőltetni. "Nyugodt vagyok, ellazulok. Fogjuk meg egymás kezét és repüljünk el a béke templomába."



A kép Kiotóban készült, a Kinkakujinál, vagyis az Aranytemplom elnevezésű zen buddhista szentélynél. Egy átlagos szombaton azt írnám, hogy Utazónk a békére vágyott inutil mellényzsebében, de ez nem igaz, valójában én vágyom a békére, és nem akarom most egy iPhone-ra kenni saját frusztrációimat.

Tudom, hogy csak egy gép, de mégis. Neki is van szíve.