Az AdMob legújabb felmérése érdekes statisztikákat közöl az amerikai iPhone- és iPod touch-felhasználókról.

Ezek szerint a iPhone-osok 70 százaléka férfi (ez még annyira nem meglepő), viszont több mint 40 százalékuk azt állítja, hogy gyakrabban használja webezésre az iPhone-t, mint az otthoni számítógépét. A többségük azt is mondta, hogy a nyomtatott sajtó olvasása helyett is a telefont buherálja, amit az egyik webes techújság elszomorítónak nevezett. Úgy tűnik, kisebb csoportoknál egyre jobban kialakul a papír varázsa, ahogy az online média egyre népszerűbb lesz - mással nem tudom magyarázni a dolgot.

Érdekes különbség az iPhone és az iPod touch felhasználók között, hogy míg a telefont vásárlóknak csupán negyede 13 és 24 év közötti, addig az iPod-osoknál ez az arány 69 százalék. Az iPhone-osok 78 százaléka keres többet 25 ezer dollárnál évente, miközben az iPod touch-vásárlóknak csupán 66 százaléka esik ebbe a kategóriába.