Hát végre ez is megtörtént, a mobil hazatalált teremtőjéhez. Kicsit olyan ez, mint amikor a Szárnyas Fejvadászban a replikánsok felkeresték Dr. Tyrellt, eltekintve attól, hogy az iPhone végül nem roppantotta össze Steve Jobs fejét. Egyszerűen csak kacsintott egyet a házra:

Nehezen körülírható élmény volt karnyújtásnyira lenni attól az embertől, akinek kétségbevonhatatlan szerepe van az informatikai forradalom megteremtésében, attól az álmodótól, aki korunk egyik meghatározó figurája lett. Lehetne még nagyobb szavakkal dobálózni, de nem szeretnék.

Inkább arról írnék, hogy mennyire feltűnő az az egyszerűség, ami körülveszi ezt az embert: a ház nem hivalkodó, csak harmonikus, nyugodt. Nincsenek óriási kerítések, a kert lényegében nyitott, egy könnyed mozdulattal beugorhattam volna, persze akkor a kiérkező rendőröknek hála már halott lennék. A Mercedes is ott állt a ház előtt, és ha nagyon akartam volna, ha sokat vártam volna, talán előbukkant volna Jobs is a függönyökkel sem különösebben eltakart házban.

A környék hangulatából viszont nem különösebben következett a paparazzilét, úgyhogy inkább átmentem hülye turistába, jól odaálltam a ház elé, lefotóztattam magamat,

aztán tovább mentem a Google-alapító Larry Page házához, meg felkerestem még néhány izgalmas lakást a környéken, de egyikbe sem hívtak be.

Szuper vagy, már csak pár lépésre állsz attól, hogy esélyed legyen megynyerni az Appleblog és a T-Mobile közös ajándékát, a MacBookot. Most a magyar vonatkozású hírek közt kéne szétnézned, a sötét oldal nagyura segít abban, hogy megtudd, melyik post rejti a végső titkot.