Na, hát én olyan önkívületi állapotban készültem erre a frissítésre, hogy végül jól lemaradtam róla. Az egész a 9to5Mac hibája, mert az oldal olyan agyroppantó számolással bizonyította be, hogy hétfőn jön az update, hogy kedden már nem is számítottam rá.

Erre befut.

A nálam 286 megabájtos csomagnak hála a következő okokból lesz twice as cool a Macintoshunk:

  • biztonságosabb lesz
  • folyamatosabb lesz a videólejátszás az Nvidia gpu-s Macekkel
  • okosabban működnek majd a következő widgetek: Unit Converter, Stocks, Weather, Movies
  • könnyebben megy majd a szinkronizálás a Yahoo-val, vagy a bejelentkezés a Gmailbe
  • jobb lesz a találati idő, ha a Finderrel egy olyan hálózati meghajtón keresünk, ami fölött nincs a Spotlightnak hatalma.
  • stabilabb lesz az iCal, a Mail és a nyomtatás

Szóval nem verjük a seggünket a földhöz örömünkben, a legtöbb javított hibáról én például még nem is hallottam, de azért az mégiscsak jó, ha stabilabb lesz a rendszer.