Mostanra eljutottam odáig, hogy ez a civakodás egész helyes. Mint a testvérek, vagy a szerelmesek, úgy csipkedik egymást a a redmondiak és a cupertinóiak. Eddig főleg a Microsoft reklámjaival kellett beérnünk, amikből kiderült, hogy a pc-k bár nem jobbak, mint a Macintoshok, többnyire olcsók, ezért Sheila, Lisa és Jackson, Lauren meg a többiek windowsos gépeket választottak.

Na most itt a bosszú, méghozzá a jól ismert I'm a Mac and I'm a PC-formába öntve. Az új reklámból kiderül, hogy a Mac nemcsak azért coolabb, mert egyszerre nyújt nagy kijelzőt, gyors processzort és stabilitást, hanem mert fel lehet vele szedni olyan csajokat, mint Megan.

 

 

 

Mondjuk én még az életemben nem jöttem össze senkivel a laptopomnak hála, de láttam már olyat, aki megbűvölve bámulta a hátlapon világító almalogót.

És volt még olyan is, hogy nálam egy iPhone volt, az ismerősömnél a legújabb Nokia, és amikor beszélgetni kezdtünk két csajjal, elég hamar kiderült, hogy az én esélyeim annyival jobbak, mintha legalábbis egy szafaládét tömtem volna a nadrágomba. Ott ültünk egy berlini étteremben, és egyértelmű volt, hogy a haveromnak át kell értékelnie eddigi nokiás életét, mert az esélyei számottevően csökkentek.

Mondta is, hogy akkor ő a következő héten vesz egy iPhone-t a csajozáshoz, amit persze telefonként továbbra sem lesz hajlandó használni, ellenben majd mutogat rajta képeket, meg vicces kis játékokat.

A lányok bugyijához vezető út ugyanis fingós alkalmazásokkal van kikövezve.

Egyébként szerintem azóta sem vett iPhone-t, de nincs is tartós kapcsolata.