Miközben a különböző lakótelepi bandák egymás jelszavait húzzák át a falakon (punk-áthúzva-rap-áthúzva-Mari), továbbgondolta ezt a módszert a kanadai Rona áruház, és egy zseniális ötlettel az iPod óriásplakátját használta fel arra, hogy saját magát hirdesse:
A lefolyó festkek a vödrökbe csorognak, ezzel az üzlet kiemeli, hogy a festéket nemcsak árulja, de riszájklingolja is. Az ötlet merészsége és a pontos kivitelezése (a festékcseppek egymásba érnek), de a környezetvédelem kiemelése is olyan húzás, ami egy komoly marketinggépezetet sejtet a Rona mögött.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.