Annyit előre elárulok, hogy a laptop veszít. A videóból kiderül, hogy az Apple laptopja szar, mert az illesztékek rendszeresen elengednek. Legalábbis a szöveget gépelő hülyeállat azt állítja, hogy már több ismerősénél is beindult a folyamat, az informatikai Pangea darabokra hasadt, aztán soha többé nem állt újra össze.

Mi ilyenkor a megoldás?

Naná, késsel halálra kell trancsírozni a laptopot.

Jó másfél évtizeddel ezelőtt persze én is bántottam a pc-met, rúgással, ütéssel próbáltam jobb belátásra téríteni, sőt, volt egy cd-meghajtóm, ami csak akkor volt hajlandó működni, ha háromszor jó erősen rábasztam egy dezodorral. Éppen ezért egy flakont mindig kartávolságon belül tartottam, aztán három csapás, és már szívta is be a lézerfej az adatot.

Végül aztán elmúltam 14 éves, mégsem cseréltem le a dezodort késre.