Tegnap a Falk Art Fórumon jártam, úgy töltöttem el öt órát a művészeti fesztiválon, hogy legfeljebb ha kettőnek tűnt. Volt szórakoztató árverés többnyire szar képekkel de remek aukcióvezetővel, volt egy rakás kiállítás izgalmas festményekkel, máshol Szurcsik József maga próbálta meg elmagyarázni képei mondanivalóját, és a bútorboltoknak hála szinte dúskáltunk a szebbnél-szebb, 30-as évekbeli Art Deco fotelekben (esküszöm, ezekért még visszamegyek).

Aztán estefelé az egyik galériában koncert kezdődött, nem mondom el, hol, sem azt, hogy kik játszottak, mert a következő pillanatban az ablakomon tör be a rendőrség, és úgy lő cafatokra azért, amit tettem.

Szóval remek kis unplugged-este volt csodás dalokkal, amiket azonnal meg akartam szerezni, ahogy hazaértem.

Alapvetések:

  1. 2009-et írunk, nem vagyok hajlandó a városban bóklászni cd-k után
  2. Az iTunes-on megtalálható a magyar zenekar életműve, 10 dolcsiért már meg is vehetném az albumot
  3. Nem vehetem meg, mert Kaliforniából nézve Burkina Fasóban élek, nem működik az online zenebolt
  4. Épp lopom el torrentről

A mostani egy tökéletes példa arra, hogy ha lenne kényelmes, átlátható, komplex online zenebolt Magyarországon (nemcsak olyan, amire legfeljebb eseti jelleggel regisztrál be a júzer), biztos sokan lennének, akik fizetnének a zenéért. Az évszámra és a lehetőségeimre nézve viszont úgy érzem, az egyetlen lehetőségem a lopás, mert a kényelmemet semmi kedvem feláldozni azért, hogy fizethessek valamiért.

Tessék engem kiszolgálni, aztán akkor lesz pénz.