Legalábbis az Egyesült Államokban, a Barclays és a NPD elemzése szerint ugyanis idén most először ugrott meg az Apple médialejátszóinak eladása annyira, hogy még az egy évvel korábbi eredményeket is túlszárnyalta. Múlt héten két százalékkal több iPodot adtak el, mint tavaly ilyenkor.

Az első negyedéves várakozások így sem túl jók. Az NPD elemzői szerint nagyjából 14 százalékos visszaesés várható az év első három hónapjában az iPodok piacán, de hozzáteszik, hogy ez csak az Egyesült Államokra vonatkozik. A nemzetközi eladásokban nem várható ekkora csökkenés, a Barclays elemzője, Reitzes ráadásul azt állítja, hogy az NPD az online eladásokat sem vette figyelembe, így téves számokat kapott.



Ezenkívül itt az új shuffle is, ki tudja, hányan fogják elhagyni, vagy bevenni a gyógyszereikkel együtt a zenelejátszót, akkor meg ugye újat kell venni,  úgyhogy én nem féltem az iPodokat.