Én ugyan még nem tettem fel az újnak már éppen nem nevezhető frissítést, merthogy egyeseknél az nem csak úgy megy, hogy rákötik a laptopra oszt jónapot. Hadd nem részletezzem, miért nem. Viszont másoknál láttam már kifogástalanul működni, persze én jól tudom, hogy ez semmit nem jelent.

Sokan azonban már upgrade-eltek, közülük január vége óta egyre többen vetették fel az Apple fórumain, hogy szívjon gázt, aki ezt az frissítést megalkotta. Az update után ugyanis eltűnt a wifi-jel a telefonjaikról, és csak nagy nehezen, vagy épp sehogy sem sikerült visszaimádkozniuk. A probléma méretét jelzi, hogy a beszélgetés több mint két hónapja tart a fórumon. Eredmény:


Egyesek a wifi router újraindításával értek el sikereket, mások a SIM kártya ki- és behelyezésével tudták egy-egy napig visszaállítani a rendet, és ők még a sikeresebbek. Valaki az új laptopján a Vistára gyanakszik. A restart nekem - és sokunknak - már rég ürült az aktív memóriapufferéből, úgyhogy értetlenül állunk a dolog előtt. Ti tapasztaltatok hasonlót?