Újabb nyilatkozatot tett közzé az Apple vezére. Ehhez én most már nem is tennék hozzá semmit, egyrészt, mert milyen alapon, másrészt meg mert nem is lehet:

Kollégák,

 

Biztos vagyok benne, hogy mindannyian láttátok múlt heti levelemet, amelyben nagyon személyes dolgokat osztottam meg az Apple közösséggel. Sajnos ennek ellenére folytatódtak az egészségemmel kapcsolatos találgatások, amik nemcsak nekem és a családomnak okoztak kellemetlenséget, de az Apple-nek is. Ráadásul kiderült, hogy az állapotommal kapcsolatos problémák sokkal bonyolultabbak, mint azt eredetileg hittem.

 

Hogy kivonjam magam a reflektorfényből és a gyógyulásomra koncentrálhassak, és hogy lehetőséget biztosítsak a dolgozóknak arra, hogy további csodálatos termékeket hozzanak létre, elhatároztam, hogy júniusig betegszabadságra megyek.

 

Megkértem Tim Cookot, hogy vegye át a vállalat irányítását, tudom hogy ő, és a vezetőség többi tagja remek munkát végeznek majd. Ügyvezető igazgatóként a fontos döntésekben távollétemben is részt veszek. Az igazgatótanács egy emberként támogat a döntésemben.

 

Találkozunk nyáron,

 

Steve