"Volna szíves letolni a nadrágját?" - kérdezi az orvos Lebowskitól. "Hogy? Neeem, itt talált el az ütés." - mutat az állára a töki. "Megértem. Volna szíves letolni a nadrágját?"

Nem tudom, hogy írtam-e már, de az iPhone-hoz adott headset gombja bemondta az unalmast, kábé a századik megnyomás után. Nem működik, nem tudom felvenni, ha csörög, nem tudok zeneszámokat léptetni, semmi. Gondoltam, hogy ez nem ügy, bedobom a T-hez, és utánam vágják az újat, talán még lassítanom sem kell az autóval.

A T-nél közölték velem, hogy adjam le a telefonomat, beküldik, kivizsgálják, majd visszaküldik, néhány nap az egész. Mondom nem ez a gond, érti, a gomb a fülesen, az nem működik. Megértem, jön a válasz, beküldjük a központba a telefonnal együtt, néhány nap, vagy fáradjak be a központba, ott talán néhány óra.

Merthogy a szervizben a telefonommal próbálják ki, hogy tényleg nem működik. Mert nincs egy tesztkészülékük. Mert elő van írva. Nem adom le a telefonomat, amikor egyszer annak semmi baja, nem fogom törölgetni róla a privát cuccokat, meg egyébként is, hogyan tudnék esténként horgászni az ágyam szélén ülve? Ki pótolja nekem a kapitális virtuális harcsákat, amiket foghatnék?