Legalábbis a hírt megerősítette a Citigroup elemzője, Richard Gardner is. A szakember végzett egy kis kutatást, és azt tudta meg, hogy az új MacBookokat már elkezdték szállítani. Állítása szerint a laptopnak "nagyon vékony alumínium háza, és ledekkel megvilágított kijelzője van, nagyon agresszív árral". Valami ilyesmi?

A hírek továbbra is októberi MacBookokról és novemberi iMacekről szólnak, vagyis egy széleskörű termékfrissítéssel állunk szemben, ha igaz. Tegyük fel, hogy igaz: ebben az esetben már nem akkora probléma, hogy szeptemberben csak az iPodok frissültek. Mindezt persze az Apple hivatalosan nem jelentette még be, ami a jó zeneszerző tehetségét mutatja: Steve Jobs nagyon is jól tudta, hogy a legutóbbi keynote után értetlenül nézünk majd össze. Szeptembernek a csalódásról kellett szólnia, amit nem sokkal követ a remény (az itt-ott elcsepegtetett információk), majd egy (karácsonyi őrület előtti) utolsó akkorddal lezárja a marketing-mesterművet a vezér, hogy a vevők úgy érezzék majd, többet mutattak be annál, mint amit majd valójában kapnak.