Az angliai telefontársaság hétfő reggeltől előrendelési lehetőséget hirdetett meg az iPhone 3G-re. Ez azért volt meglepő, mert a telefont aktiválni kell a használathoz, szóval ha mindenki egyszerre ment volna el a megrendelt telefonért, simán kialakult volna egy húsz-huszonöt kilométeres sor a 11-i premierkor.

Szerencsére előrendelés esetén a telefont a megjelenés napján házhoz szállítják, és a vásárló az iTuneson keresztül aktiválhatja a telefont. Nem tudom, ez valójában hány embert érint, hiszen a már létező iPhone-os ügyfeleknek szánt upgradeoldalon néhány perc, a rendelési oldalon néhány óra alatt már csak az "out of stock" feliratot lehetett olvasgatni. Amit, mondanom sem kell, enyhe csalódással vettek tudomásul a régi iPhone-os ügyfelek.
 
Nyílván valahogy úgy történhetett, hogy Józsi, a teherautósofőr megint késett a munkából, ezért főnökei azt találták ki, hogy a kirúgás előtt még egy utolsó megleckéztetésben részesítik: kitalálták, hogy csinálnak egy ilyen házhozszállítós akciót. "Józsikám, ne izguljál, annyi lesz a dolgod, hogy elszállítod a telefonokat a megadott címekre, csak az a fontos, hogy július 11-én mindenki kapja meg". Józsi nem egy átlagos munkatárs, Józsi becsületes és lojális. Csak mindig késik, mert kedvenc sorozata reggel 7:30-kor ér véget. Elhatározza, hogy elvégzi a küldetést. Leül a számítógép elé, hogy útvonaltervet gyártson a kiszállításhoz.

Néhány óra múlva az O2 kénytelen beszüntetni a előrendelést a telefonra: Józsi szívelégtelenség következtében lefordult a székről. Még keresik, ki lesz az a szerencsés, aki a már megrendelt telefonokat eljuttathatja a nyolcvanezer címre egyetlen nap alatt.