Az történt, hogy New York indított egy környezetvédelmi kampányt, amely célja a szénalapú gázok kibocsátásának radikális csökkentése 2030-ra. A kampány neve GreeNYC, logója leginkább egy almára hasonlít, tetején egy levéllel. Egy vonallal húzott rajz, szemmel láthatóan nincs rajta harapásnyom.
Michael Cardozo, new yorki jogtanácsos viszontkeresettel élt, és felhívta a figyelmet a két logó közötti különbségekre, valamint arra a tényre, hogy a kampány kizárólag poharakra, pólókra, ilyesmikre nyomtatja a logót, az Apple pedig ilyen termékeket köztudottan nem forgalmaz.
És a New York-iak megharagudtak.
Az Apple valószínűleg azt nehezményezte, hogy az összetévesztés esélye fennáll, és a nehezen felépített prémium márka emblémája (vagy valami ahhoz hasonló) olcsó pólók és söröskorsók dísze lesz. Na jó, a söröskorsókat emiatt már kihúzták a kampányt népszerűsítő eszközök listájából.
Értem én, hogy az agy különös jószág, és a képzeteket valahol "hátul", az agyunk ismeretlen hálózatának szegletében összekapcsolja, és bezavarja az ízlést, meg azt is tudom, hogy máshogy nézünk egy kolbászra, ha beleztünk már disznót, de egyet szeretnék leszögezni: ez a világ akkor sem normális.
Szólj hozzá!