Jön az Apple+ !?!!
Rájöttem, mit tervez az Apple
A Sony is aláírta a szerződést, jöhet az iRadio (vagy mi)
A Sony volt az utolsó a nagy kiadók közül, akivel nem született megállapodás az Apple zene streamelő szolgáltatásával kapcsolatban. Hát most aláírtak, így semmi sem állhat az iRadio vagy mi útjába, hétfőn ezt is megismerjük.
Az Apple egy olyan területre lép most be, ahol már elég sokan tolonganak, ráadásul mind megerősödve várja a cupertinói ügyfélvadászatot. Ettől függetlenül elég komoly esély van arra, hogy jól jönnek ki a dologból.
Ne felejtsük ugyanis el, hogy sok felhasználó szívesen megnyom két gombot, ha felajánlja az iTunes, de több energiát nem fektetne a dologba. Lehet, hogy neki való lenne egy stream-szolgáltatás, de nem kíván tájékozódni a konkurensek ajánlatai között, és nincs is igazán képben, miért is lenne ez jó.
Hát majd az iTunes elmagyarázza. Az accountja már kész, bármikor megköttethet az üzlet.
via Cnet
Az új operációs rendszerek logói
Kiakasztották a Moscone Centerben az Apple új operációs rendszereinek logóit. Itt az iOS 7-é:
Itt az OS X 10.9-é:
Láthatjuk, hogy folytatódik a WWDC logójában látott karcsú betűtípus használata, vagyis tényleg nem egyedi eset volt az a font.
Nekem bejön: friss, egyedi, és egy letisztult rendszert feltételez. Hajrá.
via 9to5Mac
Ha Steve Jobs ma jelentkezne az Apple-höz, nem vennék fel
Ezzel a címmel jelent meg egy cikk nemrég a VentureBeaten. Ügyesen fordították le Tim Cook mondatait, amiben a cég ideális alkalmazottját próbálta körülírni. Arról beszélt, milyen embereket várnak a vállalathoz.
Cook szempontjai:
1. Nem keresik a politikusi erényeket. Nem csodálom, azok rohadt idegesítőek tudnak lenni.
2. Nem kellenek a bürokraták. Nem is magyarázom.
3. Olyan embereket várnak, akiket nem érdekli, kié a dicséret. Nem akarják magukat előtérbe tolni azért, amit létrehoztak, csak magáért az alkotásért dolgoznak. Ez egy végtelenül udvarias céget feltételez, ahol minden hónapban kockadobással döntik el, ki kapja a bónuszt.
4. Okos, intelligens embereket várnak. Ezen nem lepődtem meg.
5. Olyan emberek kellenek, akik elfogadják a más véleményt, és hajlandóak több oldalról megvizsgálni a dolgokat.
6. Olyan emberek kellenek, akiknek ha egy ötlet beugrik éjszaka közepén, felhívják a kollégájukat, mert olyan izgatottak lettek tőle. Na, ebben tényleg Jobsra ismerhetünk, ő aztán felhívta a beosztottjait, amikor kedve tartotta, éjfélkor összehívott másnap hatra meetingeket simán.
Az 1-es, a 2-es, a 4-es és a 6-os pont alapján Jobsot simán felvennék az Apple-höz, a másik két pont valóban nem illik rá. Jobs szerette a nevét elöl látni, meghallgatta a többieket, de a saját feje után ment. Az egyéni dicsőségért folyó csatákat ő sem támogatta, de ha úgy tartotta jónak, az Apple egyik felét kinevezte a másik csoport ellenfelének. Kalózzászlót tett ki az ablakra, amikor kikerült a Lisa projektből, és átvette a Macintosh részleget, párhuzamosan nyomva a fejlesztéseket. Szívesen szított viszályt az emberei között is, de csak úgy, hogy az ellenőrzése alatt marakodtak, és csakis a lehető legjobb termék megalkotása miatt lehetett egymást gyilkolni. Több pénzért hiába is harcoltak volna.
De Jobs zseni volt. És tévedés azt feltételezni, hogy őt bármikor is felvették volna alkalmazottként a céghez. Ha véletlenül egy szobába került volna két példány belőle, ott valószínűleg atomvillanás söpört volna végig. Mellé olyan emberek kellettek, mint Cook: okos, csendes, intelligens tehetségek, akik tudnak alkalmazkodni, és megválogatják a szavukat.
Ha valaki szeretne Cupertinóban dolgozni az Apple-nél, a fentieket mindenképp vegye alapul.
Móninak köszönjük a találatot.
Jól jött a YouTube-nak az eltávolítás az iOS-ből
Egy interjúban árulta el Lucas Watson, a YouTube sales igazgatója, hogy az utóbbi fél évben a mobilhirdetések bevételei megháromszorozódtak. Összesen 350 millió dollárt hozott ez a terület a vállalatnak.
Watson ugyan nem említette, minek köszönhető az óriási ugrás, de lehet sejteni, hogy nem csupán az ő remek munkájának köszönhetően jött a tripla. Egyrészt az okosmobilok használata folyamatosan nő, de az is feltűnő, hogy pont tavaly szeptembertől nem része a YouTube app az iOS-nek. A hirdetésmentes verzió az iOS 6-tól kikerült az előre telepített programok közül, a YouTube pedig gyorsan kinyomta a reklámokkal megpakolt verziót az App Store-ba. Az iOS 6-ra pedig időközben a felhasználók több mint 90 százaléka váltott - így ezek a készülékek már mind termelik a bevételt.
Well played Google.