almalé és kungfu Rólunk

Steve Jobs hibátlanul működik egy évvel a műtétje után

Korábban maga Steve Jobs jelentette be óriáskivetítőn a vérnyomását, most mi is egészségügyi napot tartunk. Főleg mivel a Businessweek szerint a vezérhez közeli emberek azt mondják, egy év után Steve Jobs száz százalékosan felvette a munkatempót, és elemében van.

"Leszámítva, hogy egy csomót fogyott, ő a régi Steve Jobs" - mondta Tim Bajarin, a Creative Strategies alapítója, aki húsz évig közelről figyelte a cupertinói eseményeket. Megerősítette, hogy Steve jobs ugyanazon a szinten nyomja, mint a betegsége előtt, úgyhogy ha ő befektető lenne, marhára örülne.

Ha a munkatempót kerozinban mérjük, akkor érdekes lehet megvizsgálni Steve Jobs koordinátáinak alakulását. Múlt hónapban derült ki, hogy a vezér az előző negyedévben 127 ezer dollárt költött magánrepülős útjaira, ami az azt megelőző negyedév 4000 dollárjához képest mindenképp javuló tendencia. Persze még mindig jócskán elmarad a 2007-es rekordtól, amikor 3 hónap alatt 550 ezer dollárt röpködött el (feltehetőleg az iPhone miatt).

"Jól érzem magam. Majdnem meghaltam. Jó kis hónapok voltak ezek" - mondta Jobs korábban.



Vietnamban is elhagyott egy iPhone 4G-t az Apple?

Ez az év már csak ilyen, sorra kerülnek ki a prototípusok az Apple főhadiszállásáról, míg legutóbb egy viszonylag közeli kocsma volt a feledékenység színhelye, most úgy elhagyhatta valaki az új iPhone-t, hogy egyenesen Vietnamban kötött ki.

Az ottani Taoviet.vn tett közzé fotókat az állítólagos iPhone 4G-ről, az előzőleg kikerült modell egy frissebb változatáról.

Tényleg nem tudom, mit gondoljak a dologról, ugyanis ez nagyon hasonló a Gizmodós telefonhoz, azt leszámítva, hogy a látható csavarok eltűntek, és a kijelző működőképes telefonra utal, és a fotókon nem látni mást, csak egy Inferno nevű programot. A vietnamiak szerint egy ottani üzletember vásárolta az Egyesült Államokban a készüléket egy iPaddel együtt.



Az Apple javítást ígért a wifis gondokkal küzdő iPadekre

Az Apple supportoldalán feltűnt egy új bejegyzés, amiben az Apple elismeri, hogy az iPadek nagyon kis százalékánál felmerültek problémák a wificsatlakozással. Mi is tapasztaltunk ilyet: fent van a hálózaton, jó a jelerősség, a másik pillanatban pedig fogalom nélkül néz ránk és hálózatot keres.

Persze az Apple fenntartja, hogy az esetek egy részében máshol kell keresni a problémát, ezért megoldási javaslatokat ajánl, amik közül a kedvencem a már korábban is említett fényerősség-beállítás:

Ha a fényerősség a legalacsonyabbra van állítva, növeljük meg jobbra húzva a csúszkát, és kapcsoljuk ki az Auto Brightnesst.

Ne feledjük, valójában ezzel a wifit állítottuk be.

Vannak még tippek, például hogy frissítsük a router firmware-ét, használjunk WPA vagy WPA2 titkosítást WEP helyett, újítsuk meg az IP címünket (az iPaden, tehát a router által kiosztottra gondol). Ha semmi nem történik, vagy szomszéd routerén lógunk, és nincs pofánk megkérni ezekre, várjunk az első iPad szoftver update-re.



Ma jöhetnek az új MacBook Air-ek

Kedd van, a frissítések ideje, főleg hogy néhány Apple-termék már jócskán megközelítette, illetve el is hagyta  a termékfrissítési ciklusának szokásos hosszát.

Ilyen például a MacBook Air, amiből az új verziót a jól értesült ausztrál Macworld jósolja mára, de vannak hírek 27 colos Cinema Displayről is. Egyesek már egy egészen új termék mai megjelenéséről is beszélnek, de nyilván csak túlzottan örülnek a meleg időnek, és picit megőrültek.

A Mac Prókról nem esett szó a pletykafolyamban, pedig szerencsétlen termék már több mint 400 napja nem frissült, és picit inflálódott is a teljesítménye az egy év alatt, főleg az iMacek frissítése óta.

Szóval hajrá, mi felkészültünk. Lepjetek meg.



Ezt ne próbáljátok ki vezetés közben!

A kispolskik több szempontból is kitűnő, izé, autók. Egyrészt a nyolcvanas években ezekben ültek a legdögösebb csajok, másrészt még ma is látok működőképes példányokat, harmadrészt pedig beférnek a nappaliba, és nyomhatunk velük iPades játékokat, tényleg minimális átalakítással.

A videón látható módszert azonban vezetés közben kipróbálni tilos és életveszélyes, könnyen úgy járhatunk, mint Stohl "Gerinces" András.

Váradi Ádámnak köszönjük a videót.




süti beállítások módosítása